Cliënten raden Leviaan aan

Cliënten zijn tevreden over de ondersteuning, begeleiding en dagactiviteiten. Dit blijkt uit de tevredenheidsmeting die de organisatie in het najaar van 2017 heeft uitgevoerd.

De organisatie werd gemiddeld met een 7,5 beoordeeld. Mensen die in de eigen woonomgeving een of meerdere keren per week begeleiding ontvangen, zijn zelfs zeer tevreden: zij raden Leviaan aan met een 8,6. Ook het wonen op een woonvorm en de dagactiviteiten worden gewaardeerd en hebben naar eigen zeggen tot meer zelfstandigheid geleid. Leviaan richt zich de komende tijd op de verdere ontwikkeling van een gevarieerd aanbod op dit gebied. Hierbij wordt blijvend samenwerking gezocht met andere instanties.

Leviaan draagt volgens de cliënten bij aan het behalen van de levensdoelen. Hierbij voer de cliënt zelf de regie en bepaalt samen met de begeleider de inhoud van zijn begeleidingsplan, de betrokkenheid van naasten bij de begeleiding en welke dagactiviteiten hij onderneemt.

Enkele reacties:

‘De insteek is altijd positief: ze gaan uit van wat je wel kunt’
‘Ze luisteren goed en geven goede antwoorden. Ze hebben oprechte belangstelling. Vandaag kwam mijn begeleider zelfs langs terwijl het mijn dag niet was, alleen omdat ik me niet goed voelde.’
‘Leviaan kijkt echt naar mijn behoeften en biedt maatwerk.’

Bestuurder Han Jetten ziet deze uitkomst als een bevestiging van de uitgezette koers: 'De aangedragen ontwikkelpunten dagen ons uit om bij de volgende meting in 2019 een nog positiever resultaat te behalen.’

sitemapdisclaimercolofonsupport