klachtenprocedure

Onze medewerkers doen hun best u zo goed mogelijk te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u iets meemaakt waar u het niet mee eens bent. U bent u ontevreden over een medewerker en van mening dat iets beter kan of dat de begeleiding iets kan doen om een vervelende situatie te beëindigen. Het is raadzaam dit eerst op de locatie te bespreken met uw begeleider of het locatiehoofd, daar waar het is ontstaan. Levert dit onvoldoende resultaat op, neemt u dan contact opnemen met de klachtencommissie. Leviaan heeft een gezamenlijke klachtencommissie met Stichting Anton Constandse en RIBW K/AM. Uw klacht wordt onafhankelijk behandeld.

wie mag een klacht indienen?

Cliënten, naasten, nabestaanden of de vertegenwoordiger van een cliënt

contact

Stichting Anton Constandse, RIBW K/AM, Leviaan
t.a.v. secretariaat klachtencommissie
Slenkstraat 201-4
1441 MN Purmerend

e klachtencommissie@leviaan.nl 

 

sitemapdisclaimercolofonsupportprivacy- en cookieverklaring